maandag 3 oktober 2016

Weer drie maaltijdboxgerechtjes!

Soms loopt het net even anders dan je denkt - daarom ben ik vorige week niet aan de gerechtjes toegekomen die ik wilde maken. Vandaag heb ik dat ingehaald.

Op aanraden van iemand heb ik vandaag drie gerechten gemaakt: één voor vandaag, één voor morgen en één voor overmorgen. Ik heb al geproefd en ze zijn uitstekend geslaagd!

Geen foto, want het lukt me niet om bijv. de venkel-wortelsoep zo mooi oranje te krijgen als in het origineel, en een bordje met iets dat op iets heel anders lijkt, maakt jullie vast niet nieuwsgierig...

Ik ga van elk receptje een aparte blog maken, inclusief de aanpassingen die ik hier en daar heb gemaakt. Hier staan de originelen:
  1. Venkel-peensoep met auberginetopping en koriander
  2. Gigli met warmgerookte zalm, verse dille en citroen
  3. Thaise noedels met broccoli, cashewnoten en limoen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten