donderdag 6 oktober 2016

Tenslotte de review voor pasta met zalm, verse dille en citroen

Ook dit recept was een succes. Ik heb de gigli, een bepaalde pastavorm, wel vervangen door volkoren fusilli em de warmgerookte zalm door gewone gerookte zalmplakken. Die heb ik in stukken gesneden en op het laatst toegevoegd.

Het wordt eentonig, maar ook dit gerecht is me uitstekend bevallen!

Het was een prima oplossing om de gewone gerookte zalm toe te voegen. Door de warmte van het gerecht werd het gaar en dat was absoluut niet fout. Het was snel te maken en ik was wat uitgeschoten van de fusilli, dus ik had de volgende dag een prima lunchsalade. De combinatie met de citroen en dille was een klassieke. De paprika heb ik vrij fijngesneden toegevoegd. De hoofdrol was echt voor de zalm in dit gerecht.

Ik ben heel spaarzaam geweest met zout, want de zalm is al zout van zichzelf. Een flinke draai grofgemalen peper erdoor, en het was weer heerlijk smullen!

Kortom: ik word eentonig, maar ook dit gerecht is, vooral door de eenvoud en het snelle bereiden, maar ook door de combinatie van zalm, dille en citroen, een aanrader! En de bite komt van de al dente volkoren pasta (van de Aldi, bevalt me prima!).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten