donderdag 6 oktober 2016

Hoe bevielen de Thaise noedels?

Ik heb deze al vorige week gegeten, maar ben nog niet zover gekomen om op te schrijven hoe dit gerecht beviel. Ik heb er wel wat aan gesleuteld. Zo heb ik "Zero" noodles gebruikt, die had ik nog liggen. Je moet er van houden, de bite is heel anders dan gewone noodles. Het doet me enigszins denken aan wat dikkere soe-oen. Maar de bite vind ik persoonlijk wel prettig!

De sambal gaf het weer een lekker prikkeltje. De cashewnoten waren door het nachtje staan wel wat zachter geworden, als je dat niet wil kun je die het best vlak voor serveren toevoegen. En de limoen en koriander vond ik echt onmisbaar in dit gerecht, die maakten het helemaal af!

In plaats van broccoli kun je natuurlijk ook andere groenten gebruiken. Ik vond het er wel prima bij passen.

Samengevat: de Thaise noodles met broccoli en cashewnoten waren, opnieuw, een prima combinatie en ik heb er goed van gegeten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten