zaterdag 24 oktober 2015

Onderweg in Vierlingsbeek

Je maakt heel wat mee als je het Pieterpad per fiets probeert te benaderen. Zo heb ik al allerlei presentaties van de kroket meegemaakt, ben ik loempia-expert geworden (het verschil tussen zelf gevouwen knapperigjasje met verse taugeh - vaak vooral bij die simpele afhaalchinezen die spotgoedkoop zijn! - en de diepvriesvariatie met slappe taugeh, volgezogen met vet) etcetera.

Vandaag in een kroeg in Vierlingsbeek kreeg ik deze uitsmijter, die me sterk deed denken aan ouderwetse vrachtwagenrestaurants: héél véél en gewoon "zoals bij ons moeder". Glas melk erbij die regelrecht van de koe afkomstig smaakt. Ik hou ervan!!!

Voor mij genoeg als volledig avondeten.

Ondertussen even het thuisfront skypen dat alles oké is. Want ze hebben hier open wifi ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten