dinsdag 1 september 2015

"Nu al pepernoten?"

Ook dit is "traditie", beste mensen!
Al zolang als ik leef, en dat is volgende week alweer 52 jaar, liggen er kort voor mijn verjaardag al dingen voor sinterklaas in de winkel. Ook vallen dan de eerste speelgoedgidsjes op de mat. Als kind dacht ik dat dat met mijn verjaardag te maken had :) Ze liggen dus echt niet "elk jaar eerder in de winkels", en blijkbaar is er genoeg vraag naar anders deden de winkels het niet meer.

Deal with it! :)

(ps: ik wacht wel braaf tot december maar ik gun de liefhebbers hun lolletje)

We ontvangen bericht van mensen op hoge poten,
over onze lekkere schuimpjes, speculaas en kruidnoten.
De lekkernijen liggen weer in het HEMA-filiaal.
Niet iedereen vindt dit moment ideaal.
Misschien denk je, dit kan niet gekker.
Sorry, wij vinden ze gewoon heel lekker!

Vanaf deze week weer volop verkrijgbaar bij HEMA: onze heerlijke kruidnoten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten