maandag 7 september 2015

All you can eat

Gisteren al mijn verjaardag gevierd. Vandaag wilde ik mezelf trakteren op een Chineesje. Blijkt dat je gratis all you can eat krijgt als je jarig bent! Ik heb nog gebeld, maar het klopte. Toen ik er was, zeiden ze dat het toch een vergissing was en dat dat eigenlijk alleen voor 2 personen is als er eentje jarig is, maar vooruit, ik mocht toch want ik had dat van tevoren gevraagd en zij hadden zich vergist. Netjes!

En een meevaller, want met een kiwimaagje is het anders een dure grap :)


Vers fruit met kokossaus — bij Chin. Ind. Restaurant Wei Ming.
Kip ananas, sojaboontjes (edamame) en eend bali!
 
Nagerecht: zoete sesamballetjes met een kokoskwakkie en een bolletje groene theeijs.

Maar dan zit ik ook mudjevol (echt arm zullen ze dan ook niet van me geworden zijn :) !) #burp








Geen opmerkingen:

Een reactie posten