zondag 19 januari 2014

Koffiemachine

Tegenwoordig hebben veel mensen een koffie-apparaat met bonenmolen.

Ik ook.

Een ouwetje, niet te groot (de meeste gaan tegenwoordig tot 12 koppen, deze tot 8 en dat is voor mij groot zat), geschikt voor filterzakjes (die nylon filters die er tegenwoordig in zitten zijn zo stuk), voor een euro op de Koninginnedagmarkt gescoord, samen met een wafelijzer (binnenkort maar weer eens gebruiken!).

Daarnaast het mooiste kerstcadeau in jaren ;-) mijn koffiemolen! Daarin: bonenkoffie, gewoon Deen Roodmerk.

Sommige mensen nemen hun senseo mee op vakantie. Ik denk dat ik de volgende keer als ik weer eens een weekendje weg ga mijn bonenmolentje meeneem want mijn laatste weekendje weg was uiterst geslaagd, maar wat heb ik die verse bak pleur gemis...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten